Gadżet który przypomni o Twojej marce

W jednej z ankiet 83% respondentów twierdzi, że jest bardziej prawdopodobne, że będą robić interesy z marką, która podarowała im jakiś niewielki prezent.
Co więcej, 81% stwierdziło, że nadal posiadają upominki reklamowe, a najważniejszymi powodami jest to, że są zabawne, funkcjonalne i modne.

Ciekawi Cię co sprawia, że ​​gadżety reklamowe dobrze wykorzystują budżet marketingowy? Zapoznaj się z naszymi 5 najlepszymi polecanymi produktami, którymi możesz podzielić się z klientami.

Dlaczego warto wybrać upominki reklamowe?

Produkty promocyjne są najskuteczniejszą formą reklamy wszystkich pokoleń. W erze reklamy docelowej jest to duży bonus, jeśli chodzi o wydatki na marketing.
Przydatny prezent daje szansę na dłuższe utrzymanie marki przed klientem. Pomyślą o tobie za podarowanie im prezentu, a potem, gdy go użyją, dostaniesz więcej pochwał i pozytywnych opinii oraz skojarzeń z Twoją marką.

Pamięć USB

Wybór przedmiotów związanych z USB ma sens w przypadku upominków promocyjnych. Jeśli ktoś trzyma przedmiot z nazwą Twojej firmy tuż obok komputera, często zwraca na to uwagę i nazwa zostaje utrwalona a także zauważona przez innych.

Piękno pamięci USB polega na tym, że jest mobilna. Twoje logo pozostaje nie tylko blisko określonego klienta przez cały czas, ale może zabrać je ze sobą, gdy jest poza domem czy pracą. To pomaga rozpowszechniać informacje o Twojej marce.
Dyski flash są dostępne w różnych rozmiarach i stylach, od drobnych po te o większym rozmiarze, mają dość dużo miejsca na reklamę i zdjęcia reklamowe.

Ładowarki do telefonów

Ponieważ liczba posiadanych smartfonów przez ludzi na całym świecie jest naprawdę ogromna i może nawet nie mieścić się w głowie, jest jedna rzecz, której potrzebujemy bardzo często w ciągu każdego dnia przy korzystaniu z nich. To ładowarka.
Nie ma nic bardziej irytującego niż uświadomienie sobie, że poziom naładowania baterii jest niski w momencie, gdy osiągnąłeś punkt krytyczny w ciągu dnia. I możesz pomóc swojemu klientowi w potrzebie, obdarowując go markowym bankiem energii.

Tak samo jak w przypadku dysku flash, możesz wybrać szereg opcji marki. Są ładowarki, które mogą wyświetlać twoje logo i dane kontaktowe, podczas gdy inne oferują więcej miejsca na personalizację.
Przy wyborze mocy ważna jest godzina w miliamperach. Podczas gdy mniejsze rozmiary będą ładować smartfon raz, większy ładuje telefon wiele razy lub zarządza smartfonem a także większym urządzeniem. Ale Twoi klienci będą zadowoleni bez względu na to, który wybierzesz!

Głośniki

Podobnie jak ładowarki, głośniki Bluetooth są dostępne w dużej rozpiętości cenowej. Począwszy od małych modeli, które klienci mogą nosić ze sobą na breloczku, po większe style, które również pełnią rolę stojaków mobilnych.

Dają użytkownikom możliwość słuchania muzyki, ale są również przydatne podczas wybierania połączeń konferencyjnych w podróży. Niezależnie od stylu Twojej marki, na pewno znajdziesz model głośników, który będzie pasował Tobie i obdarowanym. Natomiast dzięki dodatkowej personalizacji są doskonałym sposobem na reprezentowanie Twojej marki, gdy nie ma Cię w pobliżu.

Niektóre głośniki zapewniają również element „zabawy”, który doceniają klienci. Na przykład mogą mieć kształt podobny do innych rzeczy, takich jak żarówki lub błystki typu fidget. Zwykle ładują się za pomocą kabla USB, więc są świetnym przedmiotem do połączenia z powerbankiem.

 

Author: fotofaktory.pl