Fotografia jest ważną częścią twojego marketingu.

Twój marketing potrzebuje fotografii. Projektujesz i budujesz piękne biura, szpitale, szkoły i powierzchnie handlowe. Twoja firma może być również zaangażowana w najnowocześniejsze procesy produkcyjne lub przemysłowe i pomagać tym firmom w rozwoju ich działalności poprzez usługi projektowe i budowlane. Przechwytywanie tych obrazów może pomóc opowiedzieć Twoją historię. To reklama twojej firmy.

Jeszcze bardziej wskazane jest zatrudnienie profesjonalnego fotografa. Widzą rzeczy, których nie możesz zobaczyć, ale co ważniejsze, mogą zrobić Ci zdjęcia w wysokiej rozdzielczości jako inne materiały marketingowe, których możesz potrzebować. Możesz nawet zgłaszać projekt do nagrody i potrzebujesz zdjęć w wysokiej rozdzielczości do tej plakietki. Warto zainwestować w fotografa twoich projektów.

Mam kilka pomysłów i sugestii, które ułatwią Tobie i Twoim pracownikom ten proces. Pomyśl o wszystkich firmach zaangażowanych w urzeczywistnianie tego projektu, które mogą obejmować firmę zajmującą się nieruchomościami, architekta, inżyniera, wykonawcę, wykonawcę mechaniki, wykonawcę elektrycznego, wykonawcę betonu lub murarza, malarza, firmę podłogową, innych podwykonawców, a nawet dostawców i sprzedawców . Wszystkie te firmy promują swoją działalność. Zaangażuj ich! Angażując ich, pomoże to pokryć koszty fotografa. Oczywiście każdy z tych graczy zespołowych będzie wymagał kilku innych ujęć, ale będziesz chciał udostępnić wiele takich samych ujęć (przegląd zewnętrzny i wewnętrzny). To wymaga trochę koordynacji, ale jest warte swojej ceny i czasu, aby zaoszczędzić cały zespół i klienta. Klient musi tylko raz „posprzątać” swoje biuro do sesji zdjęciowej, a nie wiele razy. Wiesz, że uszczęśliwi to również Twojego klienta!

Dobrym pomysłem jest też sporządzenie listy wszystkich ujęć projektu, które chcesz. Jeśli robisz zdjęcia dla wielu członków zespołu, poproś ich, aby przedstawili listę tego, co konkretnie chcą uchwycić. Na przykład, jeśli jesteś firmą sterującą, prawdopodobnie chcesz przechwycić niektóre panele sterowania w pomieszczeniu mechanicznym lub komputer, za pomocą którego programują swoje elementy sterujące. Wszystkie te zdjęcia można zrobić, jeśli znajdują się na liście ujęć fotografa.

Zawsze dobrze jest zrobić więcej zdjęć i zrobić więcej aniołów, niż myślisz, że będziesz potrzebować. Jeśli tworzysz poziomy materiał marketingowy i wszystkie zdjęcia są pionowe, kawałek może nie wyglądać tak cudownie, jak sobie wyobrażałeś. Niech fotograf zrobi zarówno pionowe, jak i poziome zdjęcia, pod różnymi kątami tych samych rzeczy. Będziesz zaskoczony, jak bardzo zużyjesz te wszystkie zdjęcia. Zdjęcia te mogą być wykorzystane w arkuszach projektów/studiach przypadków, mediach społecznościowych, witrynie internetowej i prezentacjach nagród, żeby wymienić tylko kilka. Poza tym fotograf jest już zaangażowany w projekt, więc jedna dodatkowa fotografia nie rozbije banku.

Skontaktuj się z klientem i dowiedz się, jaki byłby najlepszy czas na zrobienie dla Ciebie zdjęć. Czasami mają ograniczoną liczbę pracowników w określone dni tygodnia w biurze, więc może to być dobry czas na zarejestrowanie nieużywanych biur i sal konferencyjnych. Chociaż fajnie jest mieć kilka osób na zdjęciach, większość zdjęć, które będziesz robić, nie będzie zawierała ludzi. Być może będziesz musiał robić zdjęcia zewnętrzne w weekendy, ponieważ oświetlenie budynku i parking nie są pełne samochodów. To wszystko, o czym musisz pomyśleć podczas robienia tych zdjęć.

Jeśli chcesz uchwycić zdjęcia przed i podczas swoich projektów, mam również kilka zaleceń dotyczących tego procesu. Jeśli jesteś kimkolwiek innym niż generalnym wykonawcą / kierownikiem budowy / konstruktorem, zechcesz skontaktować się z kierownikiem projektu na miejscu. Nie chcesz po prostu pojawiać się w miejscu pracy z fotografem lub aparatem. Będziesz musiał uzyskać zgodę zarówno swojego klienta, jak i wykonawcy. Gwarantuje to, że wszystko zostanie uporządkowane i przygotowane do zdjęć. Nie chcesz narażać swojej relacji z klientem lub wykonawcą. Chcesz również upewnić się, że masz odpowiedni sprzęt ochronny, na który składa się co najmniej kask, okulary ochronne i buty z zamkniętymi palcami. W niektórych projektach musisz mieć buty ze stalowymi noskami i kamizelki odblaskowe. Ponownie skonsultuj się z właścicielem i wykonawcą pod kątem specyficznych wymagań bezpieczeństwa projektu.

Koordynacja jest kluczowa w przypadku zdjęć wykonanych przed i w trakcie budowy, ponieważ w zależności od tego, co próbujesz uchwycić, w harmonogramie są określone godziny, w których można naprawdę uchwycić fajne ujęcia. Na przykład, jeśli jesteś wykonawcą robót mechanicznych instalującym kanały, będziesz chciał uchwycić te kanały, zanim zostaną zakryte płytami sufitowymi. Ponownie, będziesz musiał skoordynować z personelem na miejscu, aby dowiedzieć się, kiedy zaplanować te zdjęcia. Komunikacja z terenem ma zasadnicze znaczenie dla uchwycenia projektów w budowie.

 

Author: fotofaktory.pl